jalebamooz2

jalebamooz2

jalebamooz2

jalebamooz2

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب به سادگی هرچه تمام تر نحوه دانلود، نصب و ورود به برنامه اسکایپ در اندروید را به شما آموزش می دهیم. اسکایپ که یک برنامه تماس تصویری رایگان است، به یکی از برنامه های ضروری گوشی های موبایل تبدیل شده است.

اسکایپ چیست؟

نرم‌افزار پیام‌رسان اسکایپ (Skype) محصولی از شرکت مایکروسافت است. به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی برقرار کنند و این امکان را می‌دهد که علاوه بر ارسال و دریافت پیام‌های متنی، مکالمات صوتی و تصویری را با کیفیت بالا برقرار کنید و بدون کوچک‌ترین هزینه‌ای با دوستان خود در سراسر دنیا در ارتباط باشید.
اسکایپ از مرورگر، تلفن همراه، تبلت و رایانه قابل استفاده است و با استفاده از این نرم‌افزار هیچ محدودیتی در برقراری ارتباط نخواهید داشت. اسکایپ سریع ترین و روان ترین چت تصویری و صوتی را دارد. اگر از چت صوتی و تصویری زیاد استفاده میکنید، این نرم افزار قطعا شما را راضی خواهد کرد.

Skype.01

1- دانلود اسکایپ

با این برنامه میتوانید تماس های ارزان بین المللی برقرار کنید. این کار به دو صورت انجام می شود؛ رایگان، تماس با یک کاربر اسکایپی دیگر از طریق اینترنت، و یا هزینه ای ناچیز جهت تماس با یک تلفن و خطی که در اسکایپ عضو نیست.

3- نصب و ورود به برنامه اسکایپ

...

اطلاعات بیشتر را با مراجعه به لینک زیر کسب نمایید:

آموزش تصویری دانلود، نصب و ورود به برنامه اسکایپ اندروید

  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • مژده صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی