jalebamooz2

jalebamooz2

jalebamooz2

jalebamooz2

بایگانی
  • ۰
  • ۰

سیستم عامل به نرم افزاری گفته می شود که امکان اجرای تمامی برنامه های کامپیوتری را فراهم می آورد و برای کارایی بهینه یک کامپیوتر ضروری هستند. سیستم عامل ها انواع مختلفی دارند که از مهمترین آنها به سیستم عاملی به نام ویندوز نام میبرند. ویندوز (Windows) به معنی پنجره (البته این ربطی به درب و پنجر? منزل یا محل کار ندارد) می باشد. سیستم عامل ویندوز محصول شرکت مایکروسافت است که هر چند وقت نسخه به روز و جدید آن وارد بازار می شود. ویندوز همین نمایی است که شما هنگام روشن کردن سیستم با آن مواجه شده و نرم افزار های مختلف را در آن اجرا می کنید. در اصل، این بستر ویندوز است که نرم‌افزارهای دیگر روی آن اجرا شده و شما می‌توانید از برنامه‌های کاربردی مختلف استفاده کنید. اگر میخواهید قابلیت های سیستم عامل خود را ارتقا دهید باید روی آن نرم افزار نصب کنید.

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای ویندوز پیش بیاید بوت نشدن ویندوز یا بالا نیامدن آن است که علتهای مختلفی از جمله : پاک شدن فایل های بوت ویندوز، ایراد در بوت سکتور، تغییرات نا به جا در رجیستری، ورود ویروس های مخرب به سیستم و… دارد.

علل بالا نیامدن سیستم:

1- اختلال سخت‌افزاری

Hardware

2- رم خراب

3- تنظیمات BIOS

4- هارددیسک ها

5- مشکلات VXD و OE Exception

6- ویروس ها

و ...

توضیحات بیشتر را با کلیک بر روی لینک زیر بخوانید:

4 علت اصلی بالا نیامدن ویندوز و صفحه سیاه و ساده ترین راه حل

  • ۹۷/۱۰/۲۷
  • مژده صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی