jalebamooz2

jalebamooz2

jalebamooz2

jalebamooz2

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در گوشی های امروزی دیگر خبری از کیبوردهای فیزیکی نیست.پس نرم افزارها و اپلیکیشن های مربوط به کیبورد از پرطرفدارترین ها هستند که علاوه بر امکانات خود کیبورد گوشی قابلیت های جدیدتری را در اختیار کاربران قرار می دهد که تجربه ای شیرین را در هنگام تایپ کردن داشته باشند. از این رو در این پست ما به معرفی بهترین نرم افزار های تایپ فارسی و انگلیسی می پردازیم.

برای کسانی که گوشی آیفون دارند:

پیشنهاد ما استفاده از دو اپلیکیشن زیر است:

1- اپلیکیشن Swiftkey:

یکی از محبوب ترین و بهترین برنامه های کیبورد برای گوشی های آیفون است که انتخاب اول بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیاست. بسیار کارشده است و بخوبی یاز زبان فارسی پشتیبانی می کند و شامل ایموجی های مختلف می باشد.

2- اپلیکیشن Gboard :

این کیبورد ساخته شرکت گوگل است و بسیار ماهرانه طراحی و ساخته شده است. هم از زبان فارسی و هم انگلیسی پشتیبانی می کند و ایموجی های مختلفی با آن یکپارچه شده است.

برای کسانی که گوشی اندروید دارند:

1- Smart Keyboard Pro

Smart-Keyboard

Smart Keyboard یک اپلیکیشن با حجم کم و با امکانات زیاد است که میتواند تمام نیاز شما را برطرف کند. در این برنامه سایز کلیدها و ظاهر آنها قابل تغییر است. از تمام زبان های موجود پشتیبانی میکند و مهمترین قابلیت این اپلیکیشن کالیبره کردن صفحه نمایش برای ایرادات تایپی می باشد.

2-MultiLing:

ادامه مطلب را با کلیک بر روی لینک زیر بخوانید:

معرفی 5تا از بهترین برنامه های تایپ فارسی و انگلیسی اندروید

  • ۹۷/۱۰/۲۶
  • مژده صادقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی